فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی –تو دلی

شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی –تو دلی

Download Ahang Jadid  Saman Jalili – Hey del del mikoni


متن آهنگ هی دل دل میکنی از سامان جلیلی

یه سری چیزا تو دلمه نمیتونم بگم مث قدیما نمیشه دل به دلت بدم
هی بارون میزنه هی من حالم بده تا کی تا کی تا کی
تو خودت میدونی این دلم حساسه حال عشقمون خاصه
یه نمه حساسه سر به سر دلم نذار دل من تورو خواسته
هی دل دل میکنی هی منو ول میکنی آخه این ادا اطوارا تا کی
هی من حالم بده اینجوری عذابم نده آخه به ما خوشی نیومده

دانلود آهنگ جدید هی دل دل میکنی هی منو ول میکنی از سامان جلیلی


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۰۶
  • ۱۱۷ نمایش
  • علیرضا نیکبخت

سامان جلیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی