فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

دانلود آهنگ جدید سعید پانتر یادت نمیاد

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۵۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سعید پانتر یادت نمیاد


Download New Music Saeed Panter – Yadet Nemiad


آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی یادت نمیاد از سعید پانتر و پرهام با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم به همراه متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت دانلود آهنگ جدید مرسی موزیک


دانلود آهنگ یادت نمیاد سعید پانتر در ادامه مطلب


سعید پانتر یادت نمیاد



متن آهنگ یادت نمیاد سعید پانتر

 یادت نمیاد رفته از یاد تو دیگه اون همه دلتنگیا منتظر موندم بیای بازم اون روزا بیاد


یادت نمیاد اون همه وابستگی ها تو چشاتو بستی اینبار منو یادت رفته انگار کاش بشه اون روزا تکرار


یادت نمیاد منو یادت نمیاد منی که این تنم میلرزه تا اسم تو میاد


اون روزا بیاد دلم دستاتو میخواد دلی که منتظر مونده نیای میمیره اینبار


یادت نمیاد منو یادت نمیاد منی که این تنم میلرزه تا اسم تو میاد


اون روزا بیاد دلم دستاتو میخواد دلی که منتظر مونده نیای میمیره اینبار


مات و مبهوت سرد سردم حالم جالب نیست کم میخندم


منوتو دنیامونو باهم ساختیم یادت نمیاد شرط میبندم


این روزا از بد بدتره چشمام بی وقفه از غم تره


هی بگو حواست کجاست من بر نمیدارم دست از سرت


راستشو بگو الان به کی زل زده چشمایی که یه روزی واسه من بوده


بیخیال چی بگم یادت نمیاد مشکل من اینه که حافظم خوبه


سر روی زانو ی من میزاشتی وقتی که چشمات خوابش میومد


حال من این روزا اینجوری نبود اگه تو اون روزا رو یادت میومد


یادت نمیاد منو یادت نمیاد منی که این تنم میلرزه تا اسم تو میاد


اون روزا بیاد دلم دستاتو میخواد دلی که منتظر مونده نیای میمیره اینبار


یادت نمیاد منو یادت نمیاد منی که این تنم میلرزه تا اسم تو میاد


اون روزا بیاد دلم دستاتو میخواد دلی که منتظر مونده نیای میمیره اینبار


دانلود آهنگ جدید سعید پانتر یادت نمیاد


  • علیرضا نیکبخت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی