فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی -شاید برگرده

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی -شاید برگرده در فاز موزیک

Download New Music Shayan Eshraghi – Shayad Bargarde In golpamusic

متن آهنگ شاید برگرده شایان اشراقی

تو که رفتی شد همه روزام تلخ بده تقدیره نه که دوست داشتم
چقدر زود رفتی به تو دل بستم من زود باور …
بازم بارون رو گونه هام بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت مونده نگام
من اشتباش اون اشتبام هنوز قلبم مال توئه نگو عشقم عاشق شده نگو اینو بگم شاید برگرده
بازم بارون رو گونه هام بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت مونده نگام
من اشتباش اون اشتبام هنوز قلبم مال توئه نگو عشقم عاشق شده نگو اینو بگم شاید برگرده

بازی نکن با من من عاشق شدم باهات من دیوونه ی ساده حساب کردم رو حرفات
بازی نکن با من چرا انقد از هم دوریم آره من دیوونم اما تو برا من نفس بودی
بازم بارون رو گونه هام بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت مونده نگام
من اشتباش اون اشتبام هنوز قلبم مال توئه نگو عشقم عاشق شده نگو اینو بگم شاید برگرده
بازم بارون رو گونه هام بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت مونده نگام
من اشتباش اون اشتبام هنوز قلبم مال توئه نگو عشقم عاشق شده نگو اینو بگم شاید برگرده

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۵/۳۱
  • ۱۰۰ نمایش
  • علیرضا نیکبخت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی