فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش ای وای

چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش ای وای


Download New Music Babak Jahanbakhsh – Ey Vaay


 


دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش ای وای


متن آهنگ ای وای بابک جهانبخش

یکی مثل من همه چیش احساس یکی مثل تو رو خودش حساس

یکی مثل من مست و دیوونه یکی مثل تو که نمیمونه

تو یه جادویی تو رگای من کاش میشد باشی گاهی جای من

وای از اون شعری که تو چشماته وای از این قلبی که هنوز جاته

ای وای ای وای ای وای از اون چشمات اون دو تا جاری ای وای ای وای از اون موهات

دشت طوفانی ای وای ای وای …

ای وای ای وای ای وای از اون چشمات اون دو تا جاری ای وای ای وای از اون موهات

دشت طوفانی ای وای ای وای …


دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش ای وای 

من طرفدار جال چشماتم مث یه سایه پشت پلکاتم

هر کجا باشی هرکجا باشم نقطه امن کل دنیاتم

ای وای ای وای ای وای از اون چشمات اون دو تا جاری ای وای ای وای از اون موهات

دشت طوفانی ای وای ای وای …

ای وای ای وای ای وای از اون چشمات اون دو تا جاری ای وای ای وای از اون موهات

دشت طوفانی ای وای ای وای …

  • علیرضا نیکبخت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی