فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

دانلود آهنگ جدید امیر آمین بنام بد باش

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۸ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر آمین بنام بد باش - فاز موزیک


Download New Music Amir Ammin – Bad Bash

دانلود آهنگ امیر آمین بد باش

متن آهنگ بد باش امیر آمین

دو باره منو بارون با خاطره ها

همیشه تو گوشم هست اهنگ صدات

تو فکر خودت بودی همش پس من چی

نشونی از اون روزای خوبمون اصلا نیست

بی معرفت باش اون که تو خاطر من هست همیشه خوبه

دیگه راحت باش بیخیال قلبی که هنوز برات میکوبه

بد باش اون که تو خاطر من هست همیشه خوبه

دیگه راحت باش بیخیال قلبی که هنوز برات میکوبه

قلبم تو دستم بود از تو بازی خوردم

اگه با هام میموندی واسه تو میمردم

میشمارم همش روزای بد تورو تکرارن فقط

انگار قلب من وایسه تا یه روز خسته شه ازت

بی معرفت باش اون که تو خاطر من هست همیشه خوبه

دیگه راحت باش بیخیال قلبی که هنوز برات میکوبه

بد باش اون که تو خاطر من هست همیشه خوبه

دیگه راحت باش بیخیال قلبی که هنوز برات میکوبه

دانلود آهنگ

  • علیرضا نیکبخت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی