فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

دانلود آهنگ جدید علی ستوده بنام جمعه های انتظار 


Download New Music Ali Sotoodeh – Jomehaye Entezar

دانلود آهنگ علی ستوده جمعه های انتظار 


آهنگ کدوم راهو باید بشینم بیای کدوم جمعه رو آب و جارو کنم


توو دریای دلتنگیات گم شدم کجا رو به سمتت پارو کنم - فاز موزیک



متن آهنگ جمعه های انتظار علی ستوده


کدوم راهو باید بشینم بیای


کدوم جمعه رو آب و جارو کنم


توو دریای دلتنگیات گم شدم


کجا رو به سمتت پارو کنم


همیشه حضور نگات با منه


ظهورت برام عین آرامشه


بیا من بپای تو جون میدمو


دلم به همین اومدن دلخوشه


دانلود آهنگ علی ستوده جمعه های انتظار

  • علیرضا نیکبخت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی