فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

اهنگ من مست شدم ای وای من دیوانه شدم ای داد من از روزبه بمانی


دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام عاشق دیوانه در فاز موزیک


Download New Music Roozbeh Nematollahi – Asheghe Divaneش

متن آهنگ عاشق دیوانه روزبه نعمت الهی

من مست شدم ای وای من دیوانه شدم ای داد من
با من منشین افسانه مگو رندانه شدم ای وای من
من مست شدم وای من دیوانه شدم ای داد من
با من منشین افسانه مگو رندانه شدم ای داد من

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی عاشق دیوانه با لینک مستقیم

بی موجب از او رنجم و بی وجه کنم صلح این ها نکنم عاشق دیوانه نباشم
صد فصل بهار آید و بیرون ننهم گام ترسم که بیایی تو و در خانه نباشم
بیگانه شوم از تو که بیگانه پرستی آزار کشم گر ز تو که بیگانه نباشم
بی موجب از او رنجم و بی وجه کنم صلح این ها نکنم عاشق دیوانه نباشم

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی عاشق دیوانه


  • علیرضا نیکبخت

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی