فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

فاز صدا

دانلود آهنگ جدید سرگرمی ، موزیک

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام دریا

شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۲۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام دریا بغلم کن بغلم کن که شدم تنها

Download New Music Masih & Arash AP – Darya

دانلود آهنگ غمگین دریا بغلم کن مسیح و آرش AP


دانلود آهنگ غمگین دریا بغلم کن بغلم کن که شدم تنها  از مسیح و آرش AP + متن آهنگ دریا بغلم کن بغلم کن که شدم تنها آرش AP

تا گلالودم ماهیتو بگیر بیا این آلوده ماهی رو ببین که چجوری جا گذاشتیش رو زمین

من واسه تو قید دریارو زدم به درو دیوار تنگت میزدم تو بیابون دلت نفس زدم

دریا بغلم کن بغلم کن که شدم تنها بغلم کن بغلم کن بین نامردا من تک ننداز

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۲۰
  • ۲۱۳ نمایش
  • علیرضا نیکبخت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی